HISS/DISS

JOSEFINE HISSAR!:

Att vi har lov! Finns det nåt bättre? Att kunna va uppe länge på kvällen, vackna när man vill och sen bara göra vad man vill!

Bloggar kul att läsa när man inte har någonting att göra. Jag gillar mina kompisar och storbloggarnas bloggar och andras med, men mest mode bloggar =D

Mina julklappar! Jag fick typ allt jag önskade mig! Den bästa var nog Wii♥



JOSEFINE DISSAR!:

Min dataladdare, Min dataladdare har gått sönder helt! Min dator är död. Nu sitter jag vid min lillebrors dator medans han är ute.

För mycket snö!, Asså 1 meter snö om inte mer, det gjorde så inte jag och Emelie kunde till stan igår, man kunde inte köra bil då!

Skolan börjar snart, Gå och lägga sig typ 11, gå upp tidigt komma hem klockan 4 sen hinnar man inte göra någonting, läxor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0